niedziela, 2 września 2012

Film: "Zakochani w Rzymie"

Produkcja: Hiszpania, Włochy USA
Reżyseria i scenariusz: Woody Allen
Gatunek: Komedia
Premiera: 24.08.12- Polska

Opis filmu:
Komedia "Zakochani w Rzymie", poświęcona jest Amerykanom i Włochom zmagającym się w Wiecznym Mieście z rozlicznymi miłosnymi perypetiami, kusi widzów najatrakcyjniejszą komediową obsadą tego roku.

Opinia:
Faktycznie film, wręcz jest upchany atrakcyjną obsadą, gra w nim m.in Penelopa Cruz, Ellen Page, Alec Baldwin, Roberto Benigni, Jesse Eisenberg i sam Woody Allen. Jest to komedia mocno reklamowana, jak i krytykowana. Jako, że poprzedni film Allen'a przypadł mi do gustu postanowiłam sprawdzić, czy ten mnie nie zawiedzie. Jest to historia różnych ludzi, którzy przebywają w Rzymie i mają swoje rozterki miłosne. W tle widzimy przepiękne widoki i miejsca Rzymu, co aż zachęca by samemu tam się znaleźć. Fabuła pomieszana, wątki różne.. Komedia? Jak dla mnie było tam zaledwie parę śmiesznych momentów. Wszyscy nawzajem się zdradzali,a piękna Penelopa dostała rolę kobiety do towarzystwa. Moim zdaniem, pomysł usadzenia komedii w Rzymie był świetny, jednak prócz widoków i aktorów nic mi się nie podobało. Zgadzam się z krytykami i chyba nie skuszę się na kolejny film Allena.

4 komentarze:

  1. Filmy Allena trzeba chyba po prostu lubić i je rozumieć. Ja nigdy nie miałam do niego serca i jakoś niespecjalnie czaję, o co kaman, więc na ten Rzym się nie skuszę :) Wolę bajki Disneya :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bajki Disneya są najlepsze :)

      Usuń
  2. Ostatnio miałam zamiar wybrać się z przyjaciółką do kina na ten film, jednak ostatecznie zrezygnowałyśmy. Cieszę się, że nie wyrzuciłam pieniędzy w błoto :)

    OdpowiedzUsuń