niedziela, 19 sierpnia 2012

Czołem!

Witam wszystkie wielbicielki i wielbicieli książek i filmów! :)

Blog założyłam po krótkim zastanowieniu się. Mam już jeden i bardzo dobrze się z nim czuję, jednak nadal nie miałam z kim się dzielić moimi książkami i obejrzanymi filmami. Ot, powstała biblioteczka France :) Będzie mi niezmiernie miło, jeżeli ktoś będzie tu czasem zaglądał i zostawiał po sobie ślad. Z chęcią posłucham Waszym zdań i poznam Wasze blogi :) Tymczasem idę już skubać pierwszą, bardziej ambitną notkę :) Trzymajcie się !

2 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na tą pierwsza " bardziej ambitna notkę" mam nadzieje że dzięki temu Blogowi poznam wiele ciekawych a nieznanych mi książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń